האם רתכי TIG של איסטווד טובים?

איסטווד ידוע כמותג ריתוך פופולרי, עם מספר רתכי TIG. מנקודת מחיר, הם יכולים להיות הרבה פחות מאשר רתכי TIG של מותגים אחרים. המוניטין של איסטווד והמחיר של רתכי ה-TIG שלהם עשויים להשאיר אותך עם שאלה אחת.

האם רתכי TIG של איסטווד טובים? למרות שחלקם עשויים לא להסכים, רוב האינטרנט אוהב את רתכי ה-TIG של איסטווד ורואה בהם מוצר טוב במחיר.

מהן החששות שעשוי להיות לך בעת רכישת רתך TIG של איסטווד? וכמה אתה צריך לדאוג מזה? למה יש אנשים שלא אוהבים את הרתכים האלה?

עד כמה עובדים רתכי ה-TIG של איסטווד?

איסטווד מנער את העניינים עם רתכי ה-TIG שלהם. המחיר שלהם נמוך יותר מאחרים בשוק, אבל הם יהיו מצטרפים חדשים לשוק רתכי ה-TIG. הם מבוססים היטב כחברה הגונה, אבל רתכי ה-TIG שלהם לא ידועים, מכיוון שאנשים לא בטוחים בהם.

בסעיף הקודם, קבענו שרתכי ה-TIG של איסטווד הם מוצר הגון בעלות נמוכה. המחירים שלהם אינם נמוכים כמו רתכי TIG “דלי תקציב” אחרים, המשתמשים בחלקים באיכות גבוהה יותר, אך הם אינם זהים לאיכותם של חברות מפורסמות כמו מילר והובארט.

אם אתה צריך רתך TIG לשימוש יומיומי וכבד, תרצה להישאר עם החברות הידועות יותר כמו מילר. עם זאת, אם תשתמש בו על בסיס קבוע למחצה, עם זאת, איסטווד היא אפשרות זולה יותר מאשר רתכי שם מותג.

למה לקנות רתך TIG של איסטווד

רתכי TIG של Eastwood הם סבירים. זוהי המשיכה הגדולה ביותר עבור רוב האנשים למכונות הללו. נקודת המחיר נמוכה משמעותית מהסטנדרט של השוק, מה שעבור רתכים רבים, עשוי להיות סימן רע.

בסעיפים שלהלן, ניכנס לסיבה מדוע ייתכן שתרצה להימנע מרתכים מחוץ למותג. לעת עתה, די לומר שהם לא מוצרים איכותיים. איסטווד אינו זהה לאלה, במקום לשמש כאמצעי בין רתך המותג היקר לרתך הזול, מחוץ למותג.

איסטווד פורץ עם זה לטריטוריה חדשה. הם פונים לאדם שאוהב לרתך באופן קבוע מספיק, אבל לא כל יום. אף רתך אחר אינו מכוון לקהל התחביבים תוך שמירה על איכות.

למי כדאי לקנות רתך TIG של איסטווד?

בהחלט יש אנשים שצריכים ושלא צריכים לקנות רתכת TIG של איסטווד. כפי שסקרנו, הם איכותיים יותר מהרוטציה המשתנה ללא הרף של חברות רתכים בתקציב נמוך, אבל גם לא מהשורה הראשונה. אז למי זה יעבוד הכי טוב?

  • התחביב. עבודת מתכת היא תחביב נהדר, גם לסופי השבוע וגם לפנסיה. אם אתה נהנה מדי פעם מפרויקט ריתוך, אבל אתה לא עושה את זה בשביל קריירה, זו אפשרות טובה עבורך. אתה עדיין תשקיע השקעה גדולה, אבל יהיה לך מוצר טוב יותר מאשר אפשרויות זולות יותר.
  • המתחיל. רק התחלת ללמוד איך להתמודד עם רתך TIG? אם אתה מבין איך הם עובדים, אבל עדיין לא ממש נוח עם אחד או מוכן לבצע את ההשקעה הגדולה של רתך יקר יותר, נסה את איסטווד.
  • הסטודנט. הלוואות לסטודנטים הן משקל כבד לנשיאה, ושכר הלימוד שיוצא מהכיס פוגע מיד באותו רגע. אם אתה מחפש משהו שאתה יכול להרשות לעצמך כדי לתרגל את הריתוך שלך, איסטווד יכול להיות אופציה טובה גם עבורך.
  • הנדימן. האם אתה האדם הזה שכולם מכירים שיכול לתקן הכל? עבור מר או גב’ Fix-it, הרתך הזה הוא כמעט זול מספיק כדי לאמת את הרכישה רק כדי לעזור לשכנים שלך או לתקן מדי פעם פרויקט של עבודת מתכת.
  • מנהל הבניין/בעל הבית. בעלי בניינים רבים שמשכירים מעדיפים לעבוד על הכל בעצמם כדי לחסוך כסף. במצבים מסוימים, תמצא את עצמך צריך לעשות קצת עבודה על המתכת סביבך. זוהי אפשרות בטוחה וזולה יותר עבורך.

רתכי TIG של איסטווד, כפי שאתה יכול לראות, מתאימים ביותר לאנשים שלא ישתמשו בהם מדי יום לעבודה כבדה. רתכי ה-TIG של איסטווד הם לא סוסי העבודה של מותגים אחרים, אבל הם יעשו את העבודה כשתזדקקו לה.

למה לא לקנות Eastwood TIG Welders

עבור רתכים רבים, הסיבה הגדולה ביותר לא לקנות רתך TIG של איסטווד היא בגלל השם. בעוד ששמות אחרים ידועים כאמינים ועמידים לאורך זמן, איסטווד הוא חדש יחסית בשוק רתכי ה-TIG.

הסיבה הגדולה ביותר לא לקנות רתכת TIG של איסטווד היא היעדר ביקורות בהשוואה לרתכי TIG אחרים. חברות כמו מילר, לינקולן והובארט קיימות מספיק זמן כדי לבסס את עצמן כסטנדרט בשוק המשתנה ללא הרף.

חברות אחרות המוכרות רתכי TIG באו והלכו, והן ממשיכות להופיע ולהיעלם. הם יוצאים מהר מהעסק כי הם מציעים מוצרים זולים יותר, כן, אבל הרתכים לא מחזיקים מעמד זמן רב, מה שמוביל ללקוחות כועסים ולמוות של עסק.

רתכים הם כמעט אוניברסליים בפחד שלהם מרכישת רתכי TIG מחברות חדשות. אולי אפילו רכשת אחד בעצמך, או שמעת על מישהו שעשה, וזה התקלקל במהירות. עם זאת, בניגוד לחברות אחרות הללו, נראה שאיסטווד נשאר.

מדוע לא כדאי לקנות רתך TIG בתקציב נמוך

אחת הדאגות הגדולות ביותר עם רתכי TIG בתקציב נמוך היא העובדה הפשוטה שהם מסוכנים. אמנם אתה עשוי לרכוש אחד והוא פשוט לא יידלק יום אחד, אבל אולי תהיה לך חוויה הרבה יותר גרועה. ריתוך TIG משתמש בחשמל, שעלול לצאת במהירות משליטה.

חלק מחברות רתכי TIG בתקציב נמוך נלקחו לבית משפט בגלל שרתכי ה-TIG שלהן לא בטוחות למשתמש. בגלל החלקים הזולים והאיכותיים יותר, הקשת עלולה לצאת משליטה, מה שעלול להצית שריפות, לשרוף אנשים ובעלי חיים, או לזעזע קשות מישהו.

עם כל רתכת TIG, חשוב לבדוק את זה על כל נזק על בסיס קבוע. בלאי מסוים הוא בסדר ונורמלי, אבל כדאי לבדוק אם יש נקודות חיבור היחלשות. תלונה נפוצה נוספת עם רתכי TIG היא נקודות החיבור שמתבלות ומתפוגגות.

רוב הרתכים מסכימים שעדיף פשוט לחסוך את הכסף ולבזבז אותו על דגם איכותי יותר. חשוב לציין, עם זאת, שאיסטווד אינו זהה לחברות אחרות עם תקציב נמוך, משתמש בחלקים באיכות גבוהה יותר ומגיע עם תג מחיר גבוה יותר כדי להתאים את החלקים.

למי לא כדאי לקנות רתך TIG של איסטווד

כאמור, רתכי ה-TIG של איסטווד אינם סוס העבודה שמייצרים מותגים אחרים. אם אתה מתכוון להשתמש בו רק מדי פעם, זה בסדר, אבל יש גם מספר אנשים שלא צריכים לרכוש רתך איסטווד בכלל.

  • המקצוען. למי שעושה ריתוך TIG למחייתו, זו לא הבחירה הטובה ביותר שלך. עדיף לך להישאר עם אחד מאותם רתכי מותגים. זו פשוט לא חובה כבדה מספיק כדי להחזיק אותך לאורך זמן עם שימוש קשה.
  • המשתמש היומי. אם אתה לא מרתך בצורה מקצועית, אבל אתה מוצא את עצמך לעתים קרובות עם לפיד ביד, זו גם לא הבחירה בשבילך. בדיוק כמו למקצוען, אתה מעביר את הרתך שלך שעות ארוכות באופן קבוע, והדגם הזה לא יכול להתמודד עם זה.
  • הבריון. כמה קשה לך עם הציוד שלך? האם אתה מכה עליו עד שהוא נראה ישן ושחוק להפליא, למרות שקיבלת אותו רק לפני כמה שנים? או שמא יש לך מזל רע, הרתכים שלך מתקלקלים עליך לעתים קרובות? רתכי איסטווד אינם מיועדים לבעלים חסר המזל או הקשים.

כשזה מגיע לזה, אם אתה צריך רתך כבד, זו לא האופציה שלך. החדשות הרעות הן שאם אתה אחד משלושת האנשים האלה שמשתמשים בו באופן קבוע, אתה צריך להשקיע יותר כדי לקבל איכות גבוהה יותר.

הוצאה יותר על מכונה איכותית יותר תפגע יותר בהתחלה, אבל בטווח הארוך, הכיס שלך עם תודה. עם שימוש רב, יש סיכוי גבוה יותר שרתכי איסטווד יכשילו אותך מאשר רתכי המותג.

Eastwood TIG Welders

איסטווד מציעה מגוון רתכי TIG לבחירתך. הם מציעים מדריך קנייה באתר שלהם, שכולו מידע שסרקתי עבורכם על מנת לפרק אותו במהירות עבורכם וכן לסקור אותם עבורכם, כדי שתוכלו לדעת מה הכי מתאים לכם.

הם מציעים שלושה דגמים שונים:

  • רתך איסטווד TIG 200 Digital AC/DC
  • רתך איסטווד TIG 200 AC/DC
  • רתך איסטווד TIG 200 DC

ניתן להשתמש גם בריתכי 200 AC/DC הדיגיטליים וגם הלא דיגיטליים לריתוך TIG וגם לריתוך MIG. כדי להחליף אותם, פשוט תצטרך להחליף את הפלט שלך מ-AC ל-DC או להיפך, תלוי במה שאתה רוצה. האחרונה, רתכת 200 DC, יכולה לשמש רק כרתכת TIG.

ראשית, נסקור עבורך את המוצר ביסודיות. זה כולל קטע קצר של “נקודות מומלצות”, כך שתוכל לדעת את הדגשים של כל אחת מהן במבט אחד בלבד. לאחר מכן ניכנס למי צריך לרכוש כל דגם, שכן כל אחד מהם תוכנן מתוך מחשבה על מטרה מסוימת.

כל אחד מאלה ירתך פלדה בעובי של עד ¼ אינץ’ ומגיע עם אחריות המפורטת בסוף סעיף זה. בדרך כלל, ריתוך TIG אינו בשימוש על חלקי מתכת עבים מ-¼”, בגלל האופי המיוחד של סגנון הריתוך.

מהם רתכי AC/DC ומדוע אני צריך אחד?

שניים משלושת הרתכים המוצעים על ידי איסטווד הם רתכי AC/DC, ואילו השני הוא פשוט DC. חשוב לציין זאת מכיוון שעם רתכי AC/DC, ניתן גם לרתך TIG וגם לרתך דבק, הידוע גם בשם ריתוך MMA.

לאיסטווד יש מהפך הממוקם בתוך המכונה המאפשר לך להעביר אותו מניתוב החשמל לשקע ה-DC, אשר מפעיל את לפיד ה-TIG או דוושת הרגל שלך, לשקע AC. בדרך כלל, אתה תשתמש AC עבור ריתוך המקל שלך. אם אינך משתמש ב-AC לריתוך מקל, תשתמש ב-DC שלילי.

אם אתה מתכוון להדביק ריתוך, זכור שהמכונה שלך מיועדת לריתוך TIG. אל תעשה לך הרגל תכוף להחליף אותם קדימה ואחורה לעתים קרובות, מכיוון שזה עלול לגרום למהפך להישחק מוקדם ממה שהיה אמור. זה נכון ברוב הרתכים, אבל במיוחד איסטוודס.

רתך איסטווד TIG 200 Digital AC/DC

לדגם הזה יש את מירב התכונות מכולם. זה נותן לך את מירב השליטה, ומציע גם בקרה של דופק וגם של 2T ו-4T. דופק שהוגדר במכונה יעניק לך פעימה סטנדרטית, אפילו לעבודה, שאינך יכול להשיג אחרת. אתה לא תשאוב את עלה כף הרגל שלך יותר.

אתה יכול לתכנת מספר הגדרות לרתך זה. אתה יכול לבחור את הדופק, להגדיר טיימר ריתוך סטנדרטי ולהתאים את המגברים למה שאתה רוצה מבלי שתצטרך להקדיש זמן להחזיר ידנית את כל המידע שלך לרתך. זוהי הצלת חיים כאשר אתה עובד עם אותן מתכות באופן רגיל.

מצבי 2T ו-4T מיועדים לשימוש בלפיד במקום שימוש בדוושת רגל. לפידי TIG משמשים בדרך כלל בחללים צרים יותר לעבודה מפורטת יותר. עם זאת, אם אינך מישהו שנוהג להשתמש בלפיד עם מכונת ה-TIG שלך, מצבי 2T ו-4T הם רק יתרונות נוספים בדגם זה.

תכונת AC/Mix שומרת על הקשת שלך יציבה יותר בזמן העבודה. קשת לא יציבה תקפוץ מסביב, מה שעלול להרוס את היצירה שלך ועלולה לגרום לפציעה. תכונה זו גם מעניקה לך חדירה טובה יותר דרך פיסות אלומיניום עבות יותר, המתכת העיקרית המשמשת בריתוך TIG.

Leave a Comment