האם רתכי שרמן TIG טובים?

כאשר מסתכלים על רתכי TIG, תרצו לעבוד עם ציוד שיאפשר לכם לעבוד על מגוון מוצרים ולהיות עמיד לאורך זמן. רתכי TIG הם כלי נהדר מכיוון שהם מאפשרים לך לעבוד על פרויקטים רבים ושונים, בהיותם אחת ממכונות הריתוך המגוונות ביותר שיש. רתכי שרמן TIG יכולים לעזור לך לבצע את העבודות הללו.

האם רתכי שרמן TIG טובים? רתכות שרמן TIG מיוצרות בפולין, והן מכונות ריתוך מתפקדות ואיכותיות במחיר סביר. הן מכונות חזקות הפועלות עבור שתי הגדרות ריתוך AC/DC. קשה למצוא אותם באינטרנט מכיוון שהם לא אחד הרתכים הפופולריים ביותר בשוק בארצות הברית.

במאמר זה, נפרק את רתך שרמן TIG והאם כדאי להשתמש בו כמכונת TIG העיקרית שלך. כמו כן, אנו נעזור לכם לנווט את מה שאתם צריכים לחפש ברתכת TIG כך שתוכלו להפיק תועלת רבה מהרתכת ברמת מחיר ואיכות שמתאימה לכם.

האם רתכי שרמן TIG טובים?

רתכי שרמן TIG מיוצרים בפולין ונחשבים לאופציה זולה עבור רתכת TIG. קצת קשה למצוא אותם בארצות הברית, זמינים בעיקר דרך אתרי משווקים מקוונים. חלק מהמשווקים הללו ניפחו את המחירים שלהם מכיוון שקשה למצוא אותם, וייתכן שזה לא משקף היטב את האיכות שאתה מקבל.

רתכי שרמן TIG מתאימות הן לשימוש מקצועי והן לשימוש בסדנאות, והביקורות המעטות שיש שם הן חיוביות למדי, אך מספר הביקורות החסר מקשה לשפוט באמת את איכותן על פני מגוון רחב של משתמשים עם רמות ניסיון שונות. רתכי שרמן הם רתכים מוצקים, אך אין להם את המפרט הגבוה בהשוואה למכונות TIG אחרות.

רתך זה יעזור לך להשלים את משימות הריתוך שלך הן בהגדרות AC והן ב-DC, אך ייתכן שהוא אינו עמיד לאורך זמן כמו מוצרים אחרים הזמינים בשוק שהם מותגים הרבה יותר פופולריים ומהימנים. עבור רתכת שרמן TIG סטנדרטית, התמחור הנמוך שלהם נמוך בהרבה מהרבה מתחרים. לפעמים תשלום קצת יותר עבור רתך יציע איכות גבוהה יותר.

בואו נסתכל מקרוב על רתכי שרמן TIG ומה הם מביאים לשולחן כדי שתוכלו למצוא את רתכת ה-TIG הטובה ביותר עבור העבודה שלכם.

מפרט ותכונות של שרמן TIG Welder

רתך שרמן TIG מיועד יותר לשימוש מקצועי ויש לו את היכולות להצליח בסדנה, אבל יכול להיות גם עבור חובבים. זה אולי רתך TIG זול יותר, אבל הוא מספק מספיק כוח לעבוד בפרויקטים כבדים יותר ללא בעיה. מכונות ריתוך TIG אלו מצוידות בקיבולת של 200 אמפר ועובדות עם AC ו-DC כאחד.

הרתך עצמו מצויד במאוורר פנימי כדי לשמור על קרירות המכונה ולמנוע התחממות יתר. המכונה יכולה לשמש למספר סוגי ריתוך, כולל MIG, TIG, MMA והלחמה. הרבגוניות הזו הופכת אותה למכונה טובה לבעלות ולהוספה לארסנל שלך אם אתה עובד עם חומרים מרובים וסוגים שונים של פרויקטים.

להלן כמה מהמפרטים והתכונות הקשורים לרתך שרמן TIG זה:

  • טכנולוגיית MOSFET: טכנולוגיית טרנזיסטור זו משמשת להגברת אותות המאפשרים למכשירים אלקטרוניים לפעול. טכנולוגיה זו מסוגלת לשלוט בזרמים ובמתחים בתוך המכשיר. זוהי מערכת פשוטה יותר מטכנולוגיות אחרות המשמשות לשליטה והובלה של מתחים וזרמים דומים בחלל קטן עבור מכונת ריתוך.
    טווח זרם ריתוך
  • 30A-200A: זה אומר שאתה יכול לשלוט ברמת הזרם, ולכן הכוח שיגיע למכונת הריתוך במגע עם חתיכת מתכת העבודה. זה עוזר לשלוט ברמת החום המופעל בהתאם לפרויקט שאתה עובד עליו, החומר שבו אתה משתמש ושאר ההגדרות שהגדרת במכונת הריתוך.
  • משקל 20 ק”ג: מכונה זו היא קצת יותר מ-40 פאונד, מה שהופך אותה למכונה כבדה אך ניתנת לניהול לשינוע אם אתה צריך אותה במספר סביבות עבודה. אם אתה לא צריך להעביר אותו אין בעיה, אבל אם תעשה זאת, זה לא יהיה נטל עצום.

מכונות ריתוך כמו שרמן גם אינן רחבות במיוחד, מה שהופך אותן קלות לאחסנה או לשמירה על סביבת עבודה בצורה דחוסה. זהו רתך קטן יותר ויש להשתמש בו בפרויקטים קטנים יותר כתפוקת הכוח שלו, והתכונות אינן מצוידות בכבדות כמו מכונה גדולה יותר.

  • זרימת גז: זרימת הגז מהמכונה לחומר העבודה עומדת על 10-20 ליטר לדקה. ניתן להתאים זאת בהתאם לסוג הפרויקט והחומר איתו אתה עובד.
  • 60% עבודה/מחזור עבודה: מחזור העבודה קובע את עומס העבודה שהרתך יכול לעמוד בו בפגישת עבודה אחת. עבור כל 10 דקות, עליך לעבוד רק 6 דקות רצופות ולתת למכונה 4 דקות מנוחה. זה ימנע תאונות וימנע מהמכונה להתחמם יתר על המידה, למרות טכנולוגיית הקירור המותקנת.
  • לפיד: לפיד כלול במכונת הריתוך, וזהו המכשיר המאפשר להשלים את הריתוך על חומר העבודה. מכשיר זה הוא T-26 ובעל צינור באורך 4 מטר.
  • מהדק אדמה: הרתך מגיע גם עם מהדק אדמה עם צינור באורך 2 מטר. זה מחובר לסביבת העבודה שבה אתה נמצא, כגון שולחן או שולחן עבודה, כדי להסיט את הזרם ממכונת הריתוך לקרקע. זה ימנע את הפוטנציאל להתחשמלות וזעזועים. מהדק אדמה הוא הכרחי מכיוון שהוא יוצר נקודת קצה לזרימת הזרם והחשמל.

אלו הם חלק מהמאפיינים העיקריים הכלולים במכונת הריתוך של שרמן TIG והם סטנדרטיים למדי בכל הנוגע למכונות ריתוך ברמה מקצועית. יש לזה את כל התכונות שהייתם מצפים ממכונת ריתוך TIG זולה למדי מבלי להתפשר על האיכות.

שרמן TIG רתך ביקורות ופסק דין

יש מעט מאוד ביקורות באינטרנט על רתכי TIG אלה, אבל מי שהשתמש בו בחנויות שלהם היה מרוצה מהמוצר. זה לא רתך נפוץ בארצות הברית, אבל הוא כן מציע את המפרטים הדרושים ויעשה את העבודה בשבילך. העמידות ואורך החיים של המכונות הם המשתנה המדובר.

לא נראה שיש בעיות עם הרתך בשלב זה שמצדיקות אותך להתרחק מהמוצר. אנו ממליצים להסתכל מקרוב על רתכי TIG אחרים הזמינים בשוק כדי שתוכל לקבל החלטה מושכלת. עבודה עם מוצר שנמכר בארצות הברית קלה יותר לשימוש עקב בעיות המרה.

המתח המתאים למכונות אלו באירופה לרוב אינו זהה בארצות הברית. כאשר מסתכלים על מכונת הריתוך האישית של שרמן TIG, ודא שמכונה זו מגיעה במתח המתאים, או שאתה מוכן לרכוש ממיר מתח שיהפוך אותה לשימושית. אתה גם חייב להיות בטוח ששקע החשמל יעבוד במקום שבו אתה גר.

ההמלצה הסופית שלנו לרתך שרמן TIG היא שמדובר במכונה רב-תכליתית וחזקה שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​ביצוע הרכישה, אך להיות מודעים לכמה דברים חשובים. כדאי להיזהר מכיוון שקשה לרכוש אותו ישירות מהיצרן, מה שעלול להקשות על קבלת תמיכת לקוחות וסבירות מאוד שלא יהיו אחריות.

מה אתה צריך לחפש ברתך TIG?

כעת, לאחר שפירטנו את רתכי ה-TIG של שרמן, אמור להיות לכם מושג מה מייצר רתכת TIG טובה והתכונות שמאפשרות זאת. אם תשמרו על אלו בחשבון, זה יעזור להפוך החלטות רכישה ליעילות יותר ויאפשר לכם לבצע השקעה חכמה במקום לחזור אחרי שבחרת לא נכון ובזבוז כסף.

אלו הם כמה מהשיקולים שעליך לעשות בעת בחירת מכונת ריתוך TIG:

  • עיצוב בקרה: תרצה לוודא שהבקרות שלך במכונה הן פשוטות ומעוצבות היטב. זה יקל על מניפולציה שלהם בזמן שאתה מרתך, כך שתוכל לעבור בין הגדרות שונות במהירות. כמו כן, תרצו לוודא שכפתורים אלו מאובטחים היטב ואינם ניתנים לשינוי אם נתקלים בהם תוך כדי תנועה בסדנה. זה עשוי להיות דבר חשוב שיש לקחת בחשבון אם אתה מסתובב הרבה או רוצה מכונה קצת יותר קלה לעבוד איתה.
  • יכולות תדר גבוה: עבור ריתוך TIG, שימוש במכונה בתדרים גבוהים מאפשר שליטה בקשת הגז ביתר קלות. השליטה הזו היא מה שמפריד בין ריתוך נקי לריתוך יותר מבולגן. ריתוך TIG הוא אחד הקשים ביותר מכיוון שהוא דורש דיוק; שליטה נוספת זו תעזור לשפר את האיכות וההצגה של עבודת הריתוך.
  • דוושת רגל: מכיוון שריתוך TIG דורש שתי ידיים כדי לתפקד ברוב העבודות (ללפיד ולמוט המילוי), תצטרך דרך כלשהי להפעיל את כמות החום המופעלת על חומר העבודה. כאן נכנסת לתמונה דוושת הרגל ומהווה מרכיב חשוב מאוד בתהליך הריתוך. אתה תרצה דוושת רגל טובה, כזו שקל ללחוץ עליה (כדי למנוע עייפות לאחר שימוש ממושך) והיא מגיבה מאוד ללחץ של כף הרגל שלך.
  • ריתוך דופק: תרצה להסתכל על פולסים לשנייה בעת בחירת רתך. פעימה היא מה שמאפשר לך לשלוט בכמות החום שאתה מחיל על חומר העבודה המתכתי שלך. טכנולוגיית ריתוך TIG חדשה יותר תהיה בעלת יכולות דופק לשנייה גדולות יותר, מה שייתן לך שליטה רבה יותר ויכולות גבוהות יותר לחימום. היכולת לשלוט בקצב הדופק הזה תחסוך לך זמן בריתוך יעיל יותר ושימוש יעיל יותר בחומרים שלך.
  • ניידות: אם אתם מבצעים עבודות ריתוך במקומות שונים או מביאים אותה באתר לפרויקטים שונים, אולי כדאי לכם לשקול ניידות וקלות הובלה. זה יהיה תלוי בגודל יחידת ה-TIG שתרכוש. רתכי TIG קטנים יותר ניידים והם בדרך כלל בסביבות 50 פאונד (בדומה לרתכת TIG של שרמן במאמר זה), בעוד רתכי TIG גדולים יכולים להיות עד 100 פאונד. בחירת גודל הרתך תהיה תלויה בגודל הפרויקטים עליהם אתה עובד.
  • מחזור עבודה: כפי שהזכרנו קודם לכן, מחזור העבודה קובע כמה ריתוך אתה יכול לבצע בפרק זמן של עשר דקות מבלי להפריע. מדידה זו היא כאשר מכונת הריתוך נמצאת בשימוש ברמת הזרם הגבוהה ביותר. מחזור עבודה גדול יותר הוא הטוב ביותר עבור פרויקטים גדולים שבהם תרצו לשמור על ריתוך עקבי על פני פיסות חומר גדולות יותר. אתה מקבל את הערך הזה באחוזים, כך ש-60% מחזור עבודה אומר שהמכונה יכולה לפעול במשך 6 דקות וצריכה להתקרר במשך 4 לפני השימוש בה שוב. מחזור העבודה יהיה תלוי בגודל הפרויקטים שאתה עובד עליהם.
  • מחיר: לרוב זה שיקול חשוב לסוג הריתוך שאתם מבצעים ולקצב שבו אתם עושים זאת. ייתכן שתרצה להשקיע ברתך גדולה ויקרה יותר עמוסה בתכונות רבות יותר אם אתה משתמש בה לעתים קרובות או בתפקיד מקצועי. אתה יכול למצוא אפשרויות מתאימות רבות בפחות מ-$1000. אם אתה מרתך רק כתחביב, רתכים מתחת ל-$500 צריכים לספק את הצרכים שלך לשימוש נדיר יותר. אם אתה עובד עם טיטניום לעתים קרובות, אתה תשתמש במכונה יקרה יותר.

קבלנים מתייחסים לעתים קרובות ליכולות כוח, מחזור עבודה וניידות כשלושת המאפיינים העיקריים של מכונת ריתוך TIG טובה. השיקולים שתעשה יהיו תלויים במידה רבה בסוגי עבודות ריתוך ה-TIG שאתה עושה, החומרים שבהם אתה משתמש, והתדירות שבה אתה משתמש במכונת הריתוך שלך.

לרתך שרמן יש בקרות עיצוב סטנדרטיות ופשוטות, יכול להגיע לתדרים גבוהים, אין לו קצבי דופק גבוהים כמו מכונות מודרניות יותר, הוא נייד מאוד, בעל מחזור עבודה גבוה למדי, והוא במחיר נמוך בהשוואה לבעלי מקצוע אחרים -מכונות ריתוך ברמה. היינו ממקמים את הרתך הזה קרוב יותר למפרט של חובב מאשר מקצוען מנוסה היטב.

היכן כדאי לחפש רתך TIG?

המקומות הטובים ביותר לחפש רתכי TIG הם מקוונים או בחנות לציוד ריתוך. אתה יכול לעשות כמות לא מבוטלת של מחקר מקוון על רתכי ה-TIG הטובות ביותר בהתבסס על סוגי הפרויקטים שאתה עובד עליהם. זוהי גישה עצמאית יותר מכיוון שאתה יכול לקבל את ההחלטה בעצמך ולהשכיל על סמך רמת המחקר שלך.

אנחנו אוהבים להסתכל על מדריכי רכישה מקוונים עבור רתכי TIG מכיוון שלעתים קרובות הם מחולקים לקטגוריות שונות, בהתאם למה שאתה מחפש. זה יכול לעזור לך לצמצם את ההחלטה שלך, והיתרונות והחסרונות כבר פורקו עבורך על ידי אלה שיש להם ידע בנושא ובדקו את המוצר בעצמם.

Leave a Comment