כיצד לבחור את כפפות ריתוך TIG הנכונות

קיימים היום בשוק מגוון סוגים שונים של כפפות ריתוך, וכולם משרתים מטרות מעט שונות. ברגע שאתה יודע את סוג הריתוך שאתה תבצע, אתה יכול לצמצם אותו לכמה אפשרויות בלבד. אם אתה מחפש דיוק, אז כפפות ריתוך TIG הן מה שאתה צריך. השלב הבא הוא לדעת את האיכות הטובה ביותר ואת כפפות הריתוך TIG הנכונות עבורך.

כיצד לבחור את כפפות ריתוך TIG הנכונות? כפפות ריתוך TIG תוכננו במיוחד לעבודה מדויקת על פני סוגים שונים של מתכת. להלן הגורמים הבאים שאתה צריך לחקור בעת בחירת כפפות ריתוך TIG הנכונות:

  • עוֹבִי
  • כיסוי
  • רגישות למגע
  • רגישות לחום
  • חוֹמֶר
  • אורך חיים, משך חיים

חשוב שיהיה לך את הציוד הנכון כשאתה מרתך. זה עוזר לך לעבוד בצורה יעילה ויעילה יותר. לכן, ברגע שהחלטת שכפפות ריתוך TIG יהיו מה שמתאים לך ביותר, יהיה קו דק שיפריד בין אפשרויות הקנייה שלך. לדעת כיצד כל התכונות והמאפיינים של הכפפות משפיעים על יעילות הכפפה יכולה לעזור לך לאזן את כל ההיבטים ולהחליט על כפפות ריתוך TIG הטובות ביותר עבורך.

גורמים עיקריים בבחירת כפפות ריתוך TIG

ישנם הרבה שיקולים שונים שכדאי לקחת בחשבון כאשר אתה קונה כפפות ריתוך חדשות. זכור כי ריתוך יכול להיות מסוכן, ויש לנקוט באמצעי זהירות מסוימים כדי להפחית את הסיכון. אפשר לרתך באמצעות כפפות כותנה זולות מחנות לחומרי בניין, אבל אתה תעמיד את עצמך בסכנה.

ובכל זאת, ציוד מתאים בעת ריתוך לא אומר שאתה צריך להוציא הרבה כסף. שמור על הבטיחות שלך בראש סדר העדיפויות, והשאר יבוא על מקומו. בסופו של דבר, ההעדפה האישית שלך לגבי איך הכפפה מתאימה ומרגישה תהיה הגורם הקובע אך אל תתפשרו גם על הבטיחות האישית שלכם.

עובי כפפה

בעוד ריתוך TIG אינו מייצר חום רב כמו סוגים אחרים של ריתוך, עדיין יש חום מעורב בתהליך הריתוך. אם אתה מוצא את עצמך צריך לעצור מראש על קו כדי להוריד את הכפפות שלך, אז הן אינן עבות מספיק כדי לקבל עמידות מתאימה בחום.

כמובן, יש כמה ניואנסים מעורבים גם כן. אתה רוצה שתהיה מספיק נתינה בעובי של הכפפה, אז מיומנות היא לא בעיה. ריתוך TIG דורש גם מיומנות וגם עמידות עבור הביצועים הטכניים הגבוהים ביותר.

לרבות מכפפות ה-TIG המדורגות ביותר יש בטנת Kevlar. זה מאפשר לכפפה להיות עבה מספיק כדי לעמוד בהצטברות החום, אבל דקה מספיק כדי לאפשר את המיומנות הדרושה לתנועה מדויקת.

כיסוי

הגנה מפני החום כמו גם מקרינת UV חשובה בכל צורות הריתוך. למרות שריתוך TIG אינו יוצר סיגים או ניצוצות כמו צורות אחרות של ריתוך, עדיין ישנם סיכונים מובנים. חשיפה ארוכת טווח לקרינת UV מכל סוג, בין אם זו השמש או ריתוך, עלולה להיות בעלת השפעות בריאותיות שליליות.

זה נמנע בקלות על ידי כיסוי זרוע מתאים מובנה בכפפת הריתוך שלך. שרוול או שרוול נושמים ועמידים בפני אש יכולים להגן עליך מקרינת UV מזיקה בזמן העבודה. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השרוול צריך לכסות לפחות את חלק האמה שלך.

רגישות למגע

זה עשוי להיות המרכיב המכריע ביותר בבחירת כפפות ריתוך TIG הנכונות רק בגלל הדיוק הכרוך בכך. זה דורש הרבה קואורדינציה, מגע קל וניסיון רב כדי להיות רתך TIG מומחה.

משמעות הדבר היא שהכפפה שלך צריכה להתאים היטב על היד שלך ועדיין לאפשר טווח תנועה מלא באצבעותיך, באגודל ובשורש כף היד. מבחן קל לבדוק את מיומנותך היא לראות אם אתה יכול בקלות להרים אגורה או מוט מהרצפה או מהשולחן בזמן שאתה לובש את הכפפות שלך.

ישנם מגוון חומרים סינתטיים בשוק כיום, אך קשה לנצח את האיכות והרבגוניות של העור. בדרך כלל, עור העשוי מעור ילדים יהיה בעל תחושה רכה יותר, מה שמאפשר לכפפה רגישות רבה יותר תוך שהוא עדיין עמיד בחום.

רגישות לחום

כאשר אתה מרתך מתכת, לא רק פעולת הריתוך, יוצר חום סביבך, אלא המתכת עצמה תהיה די חמה. זה מקשה על העברת מתכת בתחנת העבודה שלך אם לכפפה שלך אין דירוג חום גבוה.

כפפות בעלות דירוג חום גבוה יותר נוטות להיות עם בטנה מבודדת, או שלעיתים יוצמדו טלאים במיוחד על קצות האצבעות וכפות הידיים להגנה נוספת. זה יכול לנטרל היבטים מסוימים של רגישות מגע ו/או מיומנות, אז תרצו להיות מודעים לאיזה היבט הכי חשוב עבור ריתוך TIG.

Nomex הוא חומר עמיד בפני להבות המשמש לעתים קרובות בייצור ציוד כיבוי אש. בחר כפפה עם מראה חיצוני של Nomex כדי להגן מפני טפטוף או מתכת לוהטת ו/או בטנה של Nomex כדי לשמור על הידיים שלך מוגנות מהחום בעת הזזת חלקי מתכת חמים.

זכור כי ריתוך TIG אינו מייצר חום רב כמו סוגים אחרים של ריתוך. ייתכן שלא תצטרכו להחזיק בטנה מגושמת ועור עבה אם אתם עובדים רק עם ריתוך TIG. עם זאת, ודא שאתה בטוח בעת בחירת כפפות חדשות.

חומר כפפות

רוב כפפות ריתוך TIG יהיו עשויות מעור. עם זאת, סוג העור יכול לעשות הבדל בתחושת הכפפות ובביצועים. העורות הנפוצים ביותר עבור כפפות ריתוך TIG הם:

  • עור ילדים
  • נוֹד
  • עור צבי
  • עור חזיר
  • אלקסקין
  • עור קנגורו
  • עור פרה

למרות שכל העורות הרשומים יעשו את העבודה, כפפות TIG עשויות עור ילדים הן מהמוכרות ביותר. ל-Kidskin יש עמידות של עורות אחרים אבל הוא הרבה יותר גמיש, אבל אחד החסרונות בגמישות הנוספת הוא שהכפפה תהיה דקה יותר ופחות עמידה בחום. חלק מרתכי TIG מעדיפים עור עיזים על פני עור גדי מכיוון שעור העזים עמיד במים ושמן.

מלבד החיה, העור עשוי ממנו, דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא אם הוא עור מפוצל או מעור עליון. עור מפוצל עשוי מהכתף של החיה, מה שהופך אותו לעבה יותר ועמיד יותר בחום. עור גרגר העליון עשוי מהחלק העליון של העור, מה שהופך אותו לגמיש יותר.

מכיוון שעור מפוצל עבה יותר, הוא יהיה עמיד יותר בחום, אך זה עלול להפריע לגמישותו. עור הדגנים העליון יאפשר רגישות ותנועה טובה יותר למגע. עור דגנים עליון הוא בדרך כלל העור האיכותי ביותר שיש, כך שתוכלו לסמוך על כך שגם הוא יעמוד במבחן הזמן.

חומר נוסף שכדאי להחזיק הוא בטנה ו/או תפירה Kevlar כדי לעזור עם שימור החום. זה גם יאפשר לעור הדק לשמור על הגמישות שלו. יתרון נוסף של כפפה מרופדת Kevlar היא שהיא תהיה עמידה לחיתוך גם כן. זה יכול להוסיף הגנה נוספת עבורך ולהאריך את תוחלת החיים של הכפפות שלך תוך כדי עבודה עם מתכות חדות.

תוחלת חיים כוללת

תוחלת החיים של כפפות הריתוך שלך תלויה במידה רבה בתדירות הריתוך וכמה טוב אתה מטפל בכפפות עצמן. הכפפת הכפפות לכמויות גדולות של חום וחומרים שוחקים כמו מתכת תגרום לבלאי לאורך זמן. בהתאם לעיצוב ולחומר של הכפפה, הם עלולים גם להתכווץ עם חשיפה מופרזת לחום.

אם אתה מרתך בצורה מקצועית או מספר פעמים בשבוע, תרצה להשקיע בכפפות ברמה גבוהה יותר. זה יחסוך לך כסף בטווח הארוך. בחר כפפות העשויות מחומרים כמו עור, קוולר ונומקס. חומרים באיכות טובה יאריכו את חיי הכפפות שלך באופן אקספוננציאלי.

בחירת כפפות בגודל הנכון

כפפות ריתוך TIG שלך חייבות להתאים היטב. אם הם רופפים מדי, לא תהיה לך את האחיזה והמיומנות הנכונות הדרושים כדי לרתך בדייקנות. אמנם אם הם הדוקים מדי, הכפפות שלך לא יהיו עמידות בחום.

כדי לקבל את כפפות TIG המתאימות ביותר האפשריות, מומלץ למדוד את היד הדומיננטית שלך לפני קנייתן. כל מה שאתה צריך לעשות מדידה זו הוא סרט מדידה. סרט מדידה רך בשימוש על ידי חייטים יעבוד הכי טוב שכן הם נועדו למדוד את הגוף שלך לתפירה.

אתה תמדוד את אורך האצבעות שלך. התחל בקצה התחתון של כף היד שלך ומדוד עד קצה האצבע האמצעית. זה יגיד לך איזו מידה ממוספרת תצטרך. לדוגמה, אם אורך היד שלך הוא 6 אינץ’, אז תרצה כפפה במידה שש.

חלק ממותגי כפפות ריתוך TIG יספקו טבלת מידות שתוכל לבסס ממנה את גודל היד שלך, אך לא כולם עושים זאת. אם הם מספקים מדריך למידות, השתמשו במדריך זה כבסיס להתאמה. מותגים אחרים משתמשים ב- Small, Medium, Large וכו’. אם זה המקרה, מומלץ מאוד לנסות אותם לפני הקנייה.

סביר להניח שתגמור עם כמה כפפות ריתוך שונות, ובכנות, זה בסדר גמור. זה רעיון טוב למעשה לרתך באמצעות כמה סגנונות ומותגים שונים כדי לראות אילו מהם תקנה שוב, ואילו מהם תשמור רק כזוג גיבוי.

האם אני באמת צריך כפפות ריתוך ספציפיות ל-TIG?

כל סוג של ריתוך דורש מיומנות וידע כדי להיעשות כראוי; עם זאת, ריתוך TIG הוא תרגול מיוחד יותר. באופן כללי, אם אתה רתך TIG מיומן, יש לך הכשרה מקיפה, השכלה, מיומנות ודיוק.

TIG ראשי תיבות של Tungsten Inert Gas Welding (שנודע בעבר בשם Gas Tungsten Arc Welding). זה מאוד טכני ודורש דיוק בכל תנועה. הוא משמש לעתים קרובות כאשר יש צורך בדיוק על ריתוך מבני. ליתר דיוק, אתה מחפש חרוז נקי מאוד שלא ידרוש טחינה לאחר מכן.

מכיוון שריתוך TIG משמש בריצות קצרות ומדויקות, יש כפפות שיכולות להגן עליך וגם בעלות רגישות למגע הם שני השיקולים החשובים ביותר. אם הכפפות שלכם מגושמות מדי, לא תוכלו להרגיש את התנועות הקטנות בזמן שאתם מרותכים, וזה יוביל לחרוז מרושל שדורש החלקה והשחזה.

עבור רתכי TIG רבים, זוג כפפות טוב הוא ציוד שלא יסולא בפז. הבטחת הבטיחות לצד הניידות שהכפפות הספציפיות של TIG מספקות מאפשרת לרתך להתמקד במשימה שעל הפרק, להגביר את המהירות ולשפר את הביצוע הכולל.

מה לגבי כפפות ריתוך רב תכליתיות?

בהתאם לסוג הריתוך שאתה מבצע מדי יום, ייתכן שיש לך כמה זוגות כפפות למטרות שונות. אם אתם מרתכים כמקצועכם, מומלץ בדרך כלל שיהיו לכם כפפות נוחות ללבישה לפרקי זמן ארוכים, שיספיקו לכם לפחות כמה חודשים של שימוש יומיומי, אם לא יותר.

הסיבה העיקרית שאתה צריך כפפות ריתוך ספציפיות ל-TIG היא שסוגי ריתוך אחרים כמו MIG או ריתוך קשת מייצרים הרבה יותר חום, וקל יותר להישרף תוך כדי עבודה מכמה סיבות. ריתוך TIG עדיין מייצר חום, אבל הכפפות שלך לא יצטרכו כל כך סובלנות לחום כדי שניתן יהיה לייצר אותן מחומרים דקים יותר כדי לשפר את המיומנות.

מכיוון שרגישות למגע היא היבט עיקרי בריתוך TIG, כפפה רב תכליתית אפשרית, אך תהיה קשה מכיוון שכפפות ריתוך חזקות יותר יהיו עשויות מחומרי עור עבים יותר. חלק מעורות דקים יותר יתכווצו בקלות עם חשיפה גבוהה ו/או נרחבת לחום ולא יאפשרו לך לאסוף מתכות חמות בזמן שאתה עובד בבטחה.

אם אינך רתך מקצועי אך מרתך מדי פעם, ייתכן שתוכל להתחמק עם כפפה רב תכליתית. יש כמה טובים בשוק היום שלוקחים בחשבון את כל ההיבטים של בטיחות ודיוק ריתוך. עם זאת, יהיה קשה לנצח כפפה ספציפית ל-TIG כשזה מגיע לתחושה ורגישות.

אם אתה רוצה כפפת ריתוך רב תכליתית מעולה, יש כמה דברים שתרצה לחפש כדי להיות בטוח שאתה מקבל את האיכות הטובה ביותר:

  • כפות ידיים מרופדות וריפוד אגודל/אצבע מורה להגנה נוספת מחום
  • עור באיכות טובה שלא יתכווץ עקב חשיפה לחום
  • תפירת קוולר ו/או בטנה
  • התאמה ותחושה כללית על היד כדי לאמוד את המיומנות
  • הגנה על שרוול לפרק כף היד והאמה
  • אם אתה מסוגל להחזיק מוט לריתוך TIG בנוחות
  • תן לכפפות החדשות שלך קצת זמן לפרוץ פנימה מכיוון שהחומר עלול להשתחרר ולהיות גמיש יותר עם המשך השימוש

אפשר למצוא כפפה מצוינת לריתוך מקיף, אבל אולי תצטרך לנסות כמה כדי לגלות איזו מהן תתאים לך ביותר. אם אתה מתמקד בעיקר בריתוך TIG, מומלץ לקבל כפפה ספציפית ל-TIG לצורך דיוק. ובכל זאת, אם אתה צריך להפעיל ולכבות את הכפפות בין MIG ל-TIG או סוג אחר של ריתוך, כפפה רב תכליתית עשויה להיות שווה את הפשרה.

כפפות ריתוך TIG עם הביצועים הטובים ביותר

עכשיו כשאתה יודע מה אתה מחפש, אולי אתה תוהה אילו מותגים משתמשים בחומרים האיכותיים ביותר. קשה למצוא את הכפפה ה”מושלמת”, אבל חלק מהחברות הללו מתקרבות. בסופו של דבר, הכפפה שתבחר תיקבע במידה רבה על פי ההעדפות האישיות שלך, אז אולי כדאי לנסות כמה כדי לראות איזה זוג מתאים לך ביותר.

רק זכור שעם ריתוך TIG, שני ההיבטים החשובים ביותר שיש לחפש בכפפה הם רגישות למגע והגנה.

חמש כפפות ריתוך TIG המובילות:

  • Tillman 25BL Pearl Unlined Premium
  • Revco BSX Black Stallion GM 1510
  • ווסט צ’סטר IRONCAT 6100
  • Lincoln Electric Grain Leather
  • קיימן 1600 שרוול ארוך

Tillman 25BL Pearl Unlined Premium

זוהי בהחלט כפפת TIG איכותית והיא מהנוחות ביותר ללבישה. עם מספיק גמישות ורגישות כדי לגרום לו לעבוד היטב עם תנועות ריתוך TIG, זוהי כפפה קלה מאוד העשויה מחומרים מעולים עם הגנה נוספת על השרוול.

חומר העור עשוי מעור צבי. סוג זה של עור יהיה עבה יותר מזנים אחרים אך הוא רך מספיק כדי לא לפגוע בתנועה. הכפפה מעוצבת עם אגודל ישר עשוי העור המפוצל. זה הופך את האגודל ליציב יותר משאר הכפפה.

אחת התכונות הטובות ביותר של כפפה זו היא שהיא משתמשת בחוט קוולר כדי לנעול תפרים. זה מוסיף עוד קצת כוח, מאריך את תוחלת החיים שלהם.

התלונה היחידה על כפפה זו היא שאחיזת האצבע יכולה להרגיש חלקה לפעמים בעת טיפול במוט מילוי. לאחר זמן מה שימוש בזוג חדש של כפפות אלה, החלקה הזו תתפוגג, והמוט יהיה קל לאחיזה ולתפעל אותו.

Revco BSX Black Stallion GM 1510

כפפה זו תהיה עיצוב תכליתי יותר מכיוון שניתן להשתמש בה גם לריתוך MIG וגם לריתוך TIG. היא זכתה לביקורות טובות יותר ככפפת ריתוך ספציפית ל-TIG שכן רתכי MIG רבים הצהירו שעם חשיפה לחום מופרז בריתוך MIG, הכפפות נוטות להתכווץ.

עם זאת, זו עדיין אפשרות מצוינת לריתוך TIG למהדרין. עשוי מעור עיזים, זוהי כפפה רכה אך עמידה. זה גם יהיה אחד מעיצובי הכפפות היותר נוחים בשוק ויש לקחת בחשבון אם אתה מרתך בצורה מקצועית. עשוי מחומרים איכותיים, זוג הכפפות הזה לא רק יהיה נוח ללבישה כל היום, אלא שהוא יחזיק מעמד הרבה יותר זמן מכפפות אחרות.

כמו כמה כפפות ריתוך TIG אחרות, בסגנון Revco זה יש אצבע מובנית ללא תפרים לשליטה נוספת על ההדק. תכונה נפוצה נוספת, הם מצוידים בתפירת Kevlar עבור חוזק ועמידות בחום.

תכונות נוספות לעמידות בחום כוללות את כף היד המרופדת ו-Drag-Patch מובנה. שתי התכונות הללו מספקות כיסוי נוסף לאזורים החשופים בדרך כלל לחום מוגזם.

ווסט צ’סטר IRONCAT 6100

הידועים בעמידותן ובהיותן קלות לניקוי, כפפות אלו עשויות עם ציפוי סיליקון עמיד בפני אש ודירוג חום מגע גבוה בגב היד. זה מבטיח עמידות בחום כמו גם עמידות לחיתוך.

האחיזה בכפפות אלו עדיפה במקצת על עיצובים אחרים, מה שמקל על השלמת עבודות ריתוך ספציפיות של TIG. רגישות המגע משופרת עם האצבעות והכפות המנוקדות כדי לספק מספיק הפסקות עבור מיומנות ותנועה רגילים.

חלק מהמשתמשים גילו שכפפות אלו די נוקשות בפעמים הראשונות שבהן אתה משתמש בהן, אך הן מתפרצות היטב בשימוש קבוע.

Lincoln Electric Grain Leather

יש להשתמש בכפפה זו רק לריתוך TIG. הוא דק בהרבה מסגנונות אחרים של כפפות ריתוך, מה שמקל על המעבר פנימה ומאפשר רגישות טובה יותר למגע. עם זאת בחשבון, כפפה קלה יותר לא תהיה עמידה בחום, ולכן יש להשתמש בה רק לריתוך TIG.

סגנון הכפפה הדקה הוא רך ומאפשר מיומנות רבה מכיוון שהוא עשוי מעור עיזים בעל גרגירים עליונים. הרכות של העור לא אומרת שהוא לא חזק ועמיד. כדי להוסיף לעמידות הכפפות הללו, הן משתמשות בתפירת קוולר.

הם גם לא חוסכים בהגנה עם הכפפות האלה. הם מעוצבים עם שרוול עור בגודל 4 אינץ’ כדי להגן על פרקי הידיים והזרוע התחתונה שלך מפני חום וניצוצות. חפתים אלה מועילים גם בהגנה מפני חתכים ושפשופים בזמן העבודה.

למרות שהם עשויים מחומר דק יותר ולא עמיד בחום, הכפפות הללו מפצות על כך בזריזותן ובעמידותן. לא מומלץ לשאת מתכת חמה עם הכפפות הללו מכיוון שאין להן תוחם דקל. עם זאת, הם יהיו מושלמים עם ביצוע תנועות הדיוק של ריתוך TIG.

קיימן 1600 שרוול ארוך

זו תהיה עוד אפשרות במחיר נמוך יותר שלא חוסכת באיכות. הם אינם מוצעים בהרבה וריאציות גדלים, אז תצטרך לוודא שהם מתאימים לידך, אבל אתה יכול להשתמש בהם גם מריתוך TIG וגם MIG.

עשוי מעור עיזים, זוג הכפפות הזה הולך להיות עמיד וגם גמיש. הם בעיצוב פשוט ואינם מתהדרים בתכונות נוספות, כנראה הסיבה שהם נמצאים בקצה התחתון של סולם המחירים. ובכל זאת, הם מתפקדים היטב בשימוש יומיומי.

שרוול העור הארוך, 4 אינץ’, מוסיף הגנה נוספת על חום ושחיקה בסביבת העבודה שלך. אחת הנפילות העיקריות של כפפות אלו היא שהן נוטות להתכווץ כאשר הן חשופות לחום מוגזם. זה אמור להיות בעיה רק ​​אם אתה עושה הרבה ריתוך MIG. אם אתה מתמקד בעיקר בריתוך TIG, כיווץ לא אמור להיות בעיה.

ניקוי כפפות ריתוך TIG שלך

מעבר לקניית כפפות העשויות מחומרים איכותיים, הדרך הטובה ביותר להבטיח את אורך החיים של כפפות ריתוך ה-TIG שלך היא לשמור אותן נקיות. חיוני לנקות אותם באופן קבוע ונכון.

השלבים שיש לבצע לניקוי כפפות נכון:

  • שלבו חומר ניקוי עדין (משהו כמו בורקס יעבוד) עם מים קרירים בקערה או מיכל גדול מספיק עבור הכפפות שלכם.
  • השרו מטלית לבנה נקייה במי חומר הניקוי.
  • לאחר הרטבה, השתמש במטלית כדי לשפשף עודפי לכלוך מהכפפות שלך. התמקד באזורים מוכתמים ומסביב לקצוות שבהם הלכלוך נאסף.
  • אל תהסס לסחוט עודפי מים מהכפפות אך אל תסובב וסוחט אותן מכיוון שזה עלול להזיק לחומרים.
  • השתמש במטלית יבשה כדי להסיר עודפי מים אחרים.
  • תן לכפפות להתייבש באוויר עד סוף הדרך.
  • ודא שהכפפות שלך התייבשו לחלוטין לפני שאתה משתמש בהן שוב.

התדירות שתצטרך לנקות את כפפות ריתוך ה-TIG שלך תלויה בתדירות השימוש בהן. אם אתה משתמש בהם מדי יום, כדאי לנסות לנקות אותם לפחות פעם בשבוע. עם זאת, אם אתה משתמש בהם רק פעם בחודש, נקה אותם ברגע שתבחין שהם מתלכלכים.

דברים שכדאי לזכור לפני שאתה קונה כפפות ריתוך TIG

הדבר העיקרי שיש לקחת מכל זה הוא שאתה צריך להקדיש זמן כדי לראות מה יתאים לך ביותר. אם אתה מתמקד בריתוך TIG במיוחד, אז תרצה לקנות כפפות ריתוך ספציפיות ל-TIG. עם זאת, אם אתה רתך שצריך להשתמש בריתוך TIG וסוגים אחרים של ריתוך, ייתכן שתרצה אפשרות מגוונת יותר.

זכור שלא משנה איזה סוג של ריתוך אתה עושה באותו יום, אל תתפשר על בטיחות. עם כל כך הרבה חברות כפפות בחוץ, זה יכול להיות קשה להסתכל מעבר לכל הפעמונים ולראות מה מוצע. מצא כפפה המשלבת הגנה נכונה עם פונקציונליות ולך משם.

בסך הכל, אם אתה בכלל טובל בריתוך TIG, אתה רוצה כפפה שתהיה רגישה מספיק כדי שתוכל לבצע תנועות מדויקות אבל מספיק מגן כדי שתוכל להשלים את המשימה שלך בבטחה. השתמשו בזה כמדריך בבחירת האופציה הטובה ביותר עבורכם, וזכרו שיש עוד הרבה אפשרויות נהדרות בשוק כיום; רק במקרה רשמנו כמה.

Leave a Comment