האם רתכי Everlast TIG טובים? ניסינו אותם

רתכים בדרך כלל טובים רק כמו מכשירי הריתוך שהם משתמשים בהם. בעוד שמכשירי ריתוך נוטים להיות מכונות אמינות מאוד כאשר עובדים בתעשיית הבנייה, ככל שהמותג של הרתך שלך טוב יותר, כך הביצועים שלך כרתך יהיו טובים יותר. רתכי Everlast TIG מציעים כמה ממכשירי הריתוך הטובים ביותר בשוק מכיוון שהרתכים שלהם ידועים בעמידותם, האיכות והיעילות שלהם.

האם רתכי Everlast TIG טובים? רתכי Everlast הם מכשירים במחיר סביר המציעים שפע של פונקציונליות. חלק מהמוצרים שלהם ידידותיים לתקציב, בעוד שאחרים הם יוקרתיים. Everlast היא בחירה מצוינת בעת רכישת רתך TIG בגלל המוניטין של Everlast עבור עמידות, יכולת לעבוד עם מקורות מתח AC ו-DC כאחד, אחריות ואחריות להחזר כספי, ושנים רבות ומוצלחות בעסק.

מכיוון שאין היום הרבה מידע זמין באינטרנט המכסה את הביצועים של רתכי ה-TIG של Everlast, יצרנו מאמר זה כדי לעזור לך ולחסוך לך זמן. להלן נדון מדוע רתכי Everlast TIG טובים על ידי דיון בגורמים שתרצה לשקול לפני רכישת רתכת TIG, כיצד לתחזק רתכת Everlast, וארבעת רתכי Everlast המובילים שתמצא בשוק כיום.

היתרונות של רתך Everlast

אז למה כדאי לך לשקול רכישת רתך Everlast? דבר אחד נהדר במותג הרתכים Everlast הוא הזמינות שלהם. אתה יכול למצוא רתכי Everlast בכמה סוגים שונים של חנויות, כולל חנות לחומרי בניין המקומית שלך, ואפילו כמה רשתות קמעונאיות. כמו כן, רתכי Everlast צומחים בפופולריות מכיוון שהם כל כך סבירים, ומציעים יותר יכולות מאשר רתכים אחרים שיוצרו בארה”ב מספקים בדרך כלל.

רתכים במחירים נוחים

ל- Everlast יש מוניטין של יצירת רתכים במחירים נוחים לשימוש. זה אומר שאנשים רבים העוסקים בריתוך אוהבים להתחיל עם רתכי Everlast או להשתמש בהם כאשר הם מנסים ללמוד משהו חדש. רתכי Everlast הם פשוטים מאוד לשימוש כאשר אתם מנסים לשפר את כישורי הריתוך שלכם. כמו כן, מכיוון שרתכי Everlast נוטים להציע אפשרויות סבירות, לא תצטרך לשבור את התקציב שלך כדי לרכוש אחד.

יכולות ייחודיות

סיבה נוספת לכך שרתכי Everlast כל כך פופולריים קשורה ליכולות שלהם. רתכי Everlast הם הסוג היחיד של רתכים מתוצרת ארה”ב שמציעים כמעט כל מה שריתוך יכול אי פעם להזדקק לעיצוב שלו. לכן, בעוד שהמותג מציע רתכים במחירים סבירים, ישנם גם כמה דגמים מהשורה הראשונה בסדרה שלו. אז אתה יכול לגמור עם מכונת ריתוך מתקדמת אם תחליט ללכת עם המותג Everlast.

עֲמִידוּת

יתרון נוסף בבעלות על רתך Everlast הוא העמידות שמציעים מוצרים אלה. אם תסתכל על סקירה של כמעט כל סוג של רתך Everlast, בין אם זה TIG, MIG, Stick, או כל דבר אחר, בסופו של דבר תראה שעמידות רשומה כאחד היתרונות בבעלות על הרתך הספציפי של Everlast.

כל הרתכים של Everlast בנויים להחזיק מעמד, מה שגם אומר שתפיק שימוש רב במוצר עבור הסכום שאתה משקיע. כמו כן כלולים במותג Everlast רבים דגמי ריתוך מתקדמים וכבדים, כך שאתה אמור להיות מסוגל להתאים לצרכים שלך די בקלות על ידי שימוש במותג זה.

רבגוניות

בנוסף, תקבל גם הרבה צדדיות אם תבחר ברתך Everlast. עם רתך Everlast, אתה יכול להשתמש במקור מתח AC או DC בהתאם למה שאתה צריך. מכיוון שרתכי Everlast מציעים כל כך הרבה גמישות במקור כוח, תוכל לקבל דגמי מתח כפול אם אתה רואה צורך לרכוש סוג זה של רתך.

אפשרויות דגם יוקרתי

תכונה אטרקטיבית נוספת שמציעים רתכי Everlast היא העובדה שהיצרן מוכר גם שפע של מכונות ריתוך יוקרתיות ויוקרתיות. אז, המותג Everlast מוכר כמעט כל סוג של מכונת ריתוך שאפשר להעלות על הדעת, ואתה תהיה מוגבל רק למה שאתה קונה בהתבסס על התקציב שלך.

תדמית

בנוסף, Everlast ידועה בהיותה יצרנית כנה ובעלת מוניטין של מכונות ריתוך אמינות ואיכותיות. בשל כך, הם מספקים אחריות מצוינת עם מכשירי הריתוך שלהם, אחריות להחזר כספי, מדיניות החזרה קלה, משלוח באותו יום ומדריך הוראות שקל לעקוב אחריהם. מכיוון ש-Everlast מציעה את כל היתרונות הללו, רתכים רבים סומכים על מוצרי המותג הזה.

Everlast הצליחה ליצור קהל כה נאמן ומוניטין מצוין מכיוון שהם פועלים מאז 2004. אז, Everlast פתחה את שעריה כיצרנית מקוונת בלבד של כלי ריתוך. כיום, Everlast מייצרת גם חלקים ממותגים ומשתתפת בייצור offshore. כתוצאה מכך, החברה הורידה את התקורה שלה בעת יצירת דגמי ריתוך ירוקים, כך שרבים מדגמי הריתוך הירוקים של Everlast הם סבירים להפליא.

אם אתה מתכנן לרכוש רתך בזמן הקרוב, אז אתה יודע שאתה צפוי לשלם לא מעט כדי להחזיק במכשיר הזה. בשל כך, אנו ממליצים לקרוא מספר ביקורות על רתכי Everlast כדי שתוכל לבחור את הטוב ביותר עבור התקציב שלך. נסקור את ארבעת הרתכים הטובים ביותר של Everlast הקיימים בשוק מעט מאוחר יותר במאמר זה. לעת עתה, נעבור לדיון בגורמים שתרצה לשקול לפני שתרכוש רתך Everlast.

גורמים שיש לקחת בחשבון לגבי רתך ה- Everlast TIG שלך

לפני שאתה רוכש רתך Everlast TIG, תצטרך לוודא שאתה עושה מספיק מחקר כדי להבין מה אתה צריך ברתך. מכיוון שהצרכים של אנשים יכולים להשתנות מאוד בהתאם לפרויקטי הריתוך שהם עושים ולסוג סגנונות הריתוך שיש להם, תצטרך להעריך כמה דברים לגבי הצרכים שלך לפני שאתה רוכש רתך Everlast. כדי לעזור לך לקבוע מהם הצרכים שלך, נשאל אותך על כמה דברים שתצטרך לחשוב עליהם למטה.

למרבה הצער, אין רתך יחיד, שמתאים לכולם, שעובד בצורה מושלמת עבור כולם. לשכן שלך אולי יש מכונת ריתוך שהוא אוהב ומתרברב בה בלי סוף, אבל אתה עלול לשנוא את אותה מכונת ריתוך כשאתה מנסה להשתמש בה. הסיבה לכך היא שמכונת הריתוך המתאימה ביותר לאדם אחד לא יכולה להיות גם הדבר הטוב ביותר עבור האדם הבא.

אז, זה אומר שאתה תצטרך להבין את סט הדרישות שתצטרך לפני שאתה קונה את הרתך שלך. הכישורים שתצטרכו לשקול לפני שאתם רוכשים רתך כוללים את סוג הפרויקט, מטרה, סוג המתכת שבה אתם משתמשים, תקציב הפרויקט, רמת יעילות החשמל, המתח והתמיכה.

כאשר אתה לוקח את הזמן כדי להעריך מה תצטרך עבור כל דרישה ספציפית בנפרד, אז תסיים להבין מהי מכונת הריתוך הטובה ביותר של Everlast עבורך. מכיוון שמכונות ריתוך הן השקעה משמעותית ואתה תשתמש במכשיר שלך במשך זמן רב, תצטרך לזכור שבסופו של דבר תקבל את מה שאתה משלם עבורו בבואך לרכוש מכונת ריתוך.

אם אתה חדש בריתוך, תהליך ההערכה בנפרד של כל סוג של דרישה יכול להרגיש קצת מרתיע. עם זאת, עליך להקדיש זמן לבחון את הסוג של רתך Everlast TIG המתאים ביותר עבורך מכיוון שתבזבז הרבה כסף, וגם תשתמש ברתך במשך זמן רב. אתה יכול להימנע מהרבה לחץ ודאגות מאוחר יותר אם תקדיש את הזמן היום כדי להבין בדיוק מה אתה צריך.

כעת נפרט כיצד תוכל להעריך באופן אינדיבידואלי כל אחת מהדרישות הספציפיות הללו למטה, כך שתוכל להשקיע מחשבה ומאמץ בבחירת רתך ה-Everlast TIG המתאים לך.

אילו סוגי מתכת תרתך?

ראשית, תצטרך לחשוב על סוגי המתכת שתרתך לפני שתרכוש את רתך ה-Everlast TIG שלך. משימות ריתוך שונות משתמשות בסוגים שונים של מתכות. לכן, תצטרך לדעת באיזה סוג מתכת תשתמש לרוב כדי לעזור לך לקבל את ההחלטה שלך. על ידי הבנת סוגי המתכות סביר להניח שתרתך איתן, תוכל להשתמש במתכת הריתוך הנכונה ביתר קלות. פירטנו להלן את סוגי המתכות השונים שבהם אתה יכול להשתמש, ואת תהליכי הריתוך המשמשים לרוב על מתכות אלה להלן:

  • ברזל יצוק: ריתוך מקל
  • מתכות אקזוטיות (דוגמה: טיטניום, מגנזיום וכו’): ריתוך TIG בלבד.
  • נחושת, פליז וכרומולי: ריתוך TIG בלבד
  • פלדה או נירוסטה: ריתוך MIG, TIG או סטיק
  • סגסוגות אלומיניום: ריתוך MIG או TIG

לאחר שתסתכל על הרשימה למעלה, אתה יכול לראות מדוע אנשים רבים מחליטים ללכת עם מכונת ריתוך Everlast TIG. עם מכונת ריתוך Everlast TIG, אתה יכול לרתך כמעט כל סוג של מתכת למעט ברזל יצוק. לכן, אם אתה יודע שלא תרתך עם ברזל יצוק לעתים קרובות, אתה אמור להיות מסוגל לבצע את רוב פרויקטי הריתוך האחרים שלך במהירות עם רתך Everlast TIG.

עם זאת, כאשר מדובר בריתוך TIG, גם עובי המתכת נכנס לתמונה. ריתוך TIG משמש בדרך כלל עבור חתיכות מתכת דקות יותר מכיוון שאין צורך בחומר מילוי. כלומר ריתוך TIG מייצר בדרך כלל מראה נקי וחלק יותר בהשוואה לריתוך MIG. אז שוב, אם גם אתם לא נוטים להתחבר לרבים חושבים על חתיכות מתכות, אתם צריכים להיות בסדר עם מכונת ריתוך TIG.

כמה עובי החומר שבו אתה משתמש?

לאחר שתבין את סוגי פרויקטי הריתוך והחומרים שבהם תשתמש רוב הזמן, תוכל להבין את עובי התוכן שאתה מרתך. חשבו על הפרויקטים שתשלימו. אולי תיצור פסלי מתכת, תתקן כלי או תתקן רכיב במכונית שלך. בהתאם לסוגי פרויקטי הריתוך שאתה מתכנן לעשות, תצטרך לדעת את העובי של החומר שאתה הולך לרתך באינצ’ים.

באיזה תהליך ריתוך תשתמש?

תצטרך גם להבין את סוג עבודת הריתוך שתבצע בתדירות הגבוהה ביותר כדי שתוכל להבין את תהליך הריתוך שבו אתה צפוי להשתמש. מתחילים רבים בתחום הריתוך רוצים לדעת מיד באיזה תהליך ריתוך הוא זה בשבילם להשתמש. עם זאת, אין תשובה חד-משמעית לשאלה זו. רוב האנשים מבינים שהם צריכים ריתוך Stick, MIG ו-TIG אם יש להם חנות ריתוך מקצועית.

עם זאת, זה עוד דבר נהדר בשימוש במכונת ריתוך של Everlast. Everlast מציעה את קולקציית הרתכים שלה MIG/TIG/Stick (MTS) שיכולה לעבד את כל שלוש שיטות הריתוך תוך שימוש בטכנולוגיה העדכנית והטובה ביותר בטכנולוגיית אינוורטר. אם תבחר בסוג זה של דגם Everlast, תקבל דוושת מזון TIG, אקדח סליל MIG והרבה יותר זרם.

איפה מקום העבודה שלך?

מסיבה כלשהי, רתכים רבים מתעלמים מגורם זה כאשר הם בוחנים את סוג מכונת הריתוך של Everlast TIG שהם עשויים להזדקק להם. עם זאת, אתה צריך לחשוב על הסביבה של מקום העבודה שלך, שכן זה יכול להכתיב גם את סוג מכונת הריתוך שתצטרך. אם אתה נוטה לעבוד בחוץ במזג אוויר סוער, לא תרצה להשיג רתך MIG. במקום זאת, רתך TIG יהיה הבחירה הטובה ביותר שלך כאשר אתה מתמודד עם סוג זה של מצב מקום עבודה.

באיזה מקור כוח תשתמש?

גורם נוסף שתצטרך לקחת בחשבון כאשר אתה מבין איזה סוג של רתך Everlast TIG לרכוש הוא סוג מקור הכוח שבו תשתמש. אז, תצטרך להבין אם אתה מפעיל את הרתך שלך על שקע 110 וולט, או אם אתה צריך תמיכה במתח כפול, כי סביר להניח שתעבוד עם מתח AC ו-DC. בהתאם למה שאתה צריך, תצטרך להשיג מכונת ריתוך שעובדת עם השקע שאתה מתכנן להשתמש בו. למרבה המזל, עם רתך Everlast TIG, תקבל רתך אמין לא משנה באיזה סוג של מקור כוח תחליט להשתמש.

כמה ניידות אתה צריך?

תצטרך גם לחשוב כמה ניידות תצטרך ברגע שתקבל את הרתך שלך. לפני שראינו התפתחויות משמעותיות בטכנולוגיית האינוורטר כפי שאנו רואים בימינו, נהגנו לראות כמה רתכים כבדים מאוד שהיה קשה להעביר ממקום עבודה אחד למשנהו.

רתכי TIG נוטים להיות הרתכים הכבדים ביותר, תוך שימוש במשקל של הרבה יותר מ-100 ק”ג. רתכי סטיק מגיעים למקום השני עם מינימום של 100 פאונד לפחות, ורתכי MIG קטנים יותר שוקלים כ-70 פאונד. לכן, אם אתה צריך משהו מאוד נייד, אולי תרצה לבחור במקום זאת בדגם של מכונת רתך Everlast TIG מבוססת אינוורטר.

איזה גודל אתה צריך?

תצטרך גם להבין את גודל מכונת הריתוך שבה תשתמש. רוב מכונות הריתוך מגיעות בגדלים רבים ושונים מכיוון שבחנויות יש בדרך כלל כמויות שונות של מקום למכונות הריתוך שלהן. כדי לעזור לך להבין את גודל הרתך שאתה צריך, תצטרך לדעת את סוג הרתך שאתה מתכנן להפוך. האם אתה מרתך כדי שתוכל לעשות עשה זאת בעצמך כמה דברים ברחבי הבית, או שאתה לומד איך לרתך כדי להפוך למקצוען?

אם אתה אדם שרוצה ללמוד כיצד לרתך כך שתוכל להשלים כמה פרויקטים של עשה זאת בעצמך ברחבי הבית, השגת מכונת ריתוך בגודל קטן יעבוד הכי טוב. אם אתה מקצוען, אנו ממליצים לקבל מידה סטנדרטית, מכיוון שגודל סטנדרטי עשוי להשתלב בקלות בחלל שהקדשת בחנות שלך או למדוד את החלל שיש לך ולרכוש מכונת ריתוך בהתאם.

איזה תפוקת ריתוך ומחזור עבודה אתה צריך?

לפני שאתה רוכש את מכונת הריתוך Everlast TIG המתאימה לך, תצטרך להבין את תפוקת הריתוך ואת מחזור העבודה שתצטרך גם מהרתך שלך. כאשר עוקבים אחר הייצור של רתך, אנו מודדים דברים כמו וולט, דוטי ואמפר. מצד שני, מחזור העבודה אומר כמה זמן המכונה פועלת בתפוקה מסוימת ללא עלייה בטמפרטורה של חלקי המכונה.

מחזור עבודה נמדד בדרך כלל בסולם המשתמש בפרקי זמן של 10 דקות. לדוגמה, בזמן ריתוך, אתה עלול להסתיים עם מחזור עבודה של 20% עם ה-MIG ב-23v או 180 אמפר. עכשיו בואו נתרגם מה זה אומר. בזמן שאתה פועל ברמת הפלט הזו, תקבל ריתוך למשך שתי דקות, ולאחר מכן תצטרך להתקרר במשך שמונה דקות.

כאשר אתה משתמש ברמת פלט ריתוך נמוכה יותר, תבין שמחזור העבודה פועל יותר להיפך. כמו כן, זכור כי מחזור העבודה יימדד בטמפרטורת סביבה מסוימת. חלק מהיצרנים משתמשים בתקן התעשייה הטיפוסי במכונות שלהם, שהוא 104 מעלות F. עם זאת, אחרים משתמשים במדידה של 86 מעלות F במקום זאת.

כעת, לאחר שכיסינו את הגורמים שתצטרכו לקחת בחשבון לפני שאתם רוכשים רתכת TIG, אנו נותנים לכם סקירה כללית של רתכי ה-Everlast TIG הטובים ביותר הזמינים היום בשוק.

4 הרתכים המובילים של Everlast שנבדקו

רתך ה-Everlast TIG המתאים עבורך יהיה זה שיקל עליך להשלים את הפרויקטים שלך תוך חוויה של מספר מגבלות. אז, זה אומר שהרתך הפופולרי ביותר, או הרתך היקר ביותר שקיים, עשוי להיות לא הבחירה הטובה ביותר עבורך, בהתאם למצבי הריתוך שאתה בדרך כלל מוצא את עצמך חווה.

כדי לעזור לך לתת מושג לגבי רתכי ה-Everlast TIG המובילים בשוק היום, סקרנו את רתכי ה-Everlast TIG המובילים שתמצאו היום בשוק. להלן אנו הבחירות המובילות שלנו.

#1 Everlast Power TIG 200DV רתך דופק AC/DC 200 אמפר

במחיר שלו, מדובר ברתך די מרשים שמביא לך מספר תכונות. אם אתה קונה בתקציב נמוך, רתך זה עשוי להיות אופציה מצוינת עבורך, מכיוון שתקבל הרבה תכונות נהדרות במחיר סביר. אנחנו אוהבים את הפקדים המקודדים בצבע במכונה הזו, שמציעה גם שפע של בקרת קשת. ברצינות, יש כל כך הרבה תכונות במכונת ריתוך זו שהן כל כך פשוטות לשימוש שהן יהפכו את כל תהליך הריתוך להרבה יותר קל ומהיר עבורך.

ה-TIG 200DV הוא הדגם האחרון של Everlast שיצא מאוסף רתכי ה-TIG הפוכים האנלוגיים שלהם. אז, זה אומר עם המוצר הזה; תקבלו טכנולוגיה מהשורה הראשונה. תקבלו גם מתח כפול וטכנולוגיית מהפך דיגיטלית, מה שהופך את מכונת הריתוך הצדדית הזו. אתה יכול ליצור קשת נהדרת עם המכונה הזו גם כשאתה בדרכים. בנוסף, הלפיד והכבל שאתה מקבל עם המכונה הזו הם אמינים ועמידים כאחד.

Leave a Comment